Forum ..:::Forum o motocyklu Yamaha DT:::.. Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
jakie zębatki w dt macie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..:::Forum o motocyklu Yamaha DT:::.. Strona Główna -> Garaż
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz86radom
PostWysłany: Nie 14:27, 02 Wrz 2007 Powrót do góry


Dołączył: 31 Sie 2007

Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

tak jak w temacie ile zębów przód i tył, i jaka kombinacja jest wg was najlepsza na lekki teren, ja jak zakupiłem detke to miałem przód 15 a tył 49 zebów

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ROB
PostWysłany: Pią 15:56, 25 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 24 Sty 2008

Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OBORNIKI WLKP

ja mam 15 z przodu i 51 z tyłu i nienarzekam wsumie kiedyś miałem 49 z tyłu to dużej różnicy niema

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Chmielu
PostWysłany: Sob 16:54, 26 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 25 Sty 2008

Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Tak sie dolacze do tematu, bo mam wersje chlodzona powietrzem, wiec jest to wersja chyba MX i ja z tylu mam 41 a z przodu jesli dobrze pamietam mam 13 i tak sie zastanawiam czy to troche nie zamalo, bo kupilem ja niedawno z tyloma zebami... dzisiaj jezdzilem po NIE lekkim terenie, bo po dosc sporych gorkach w lesie i dt wwozila moje 106 kilowe dupsko tylko na 1 biegu i na wielkich obrotach, na malych obrotach bardzo sie muli, dopiero ma duzych obrotach wydostaje sie z niej prawdziwy potwor. tak wogule mam dt 80 z 1985 roku...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Chmielu dnia Sob 16:55, 26 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
ROB
PostWysłany: Sob 18:48, 26 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 24 Sty 2008

Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OBORNIKI WLKP

szczerze mówiąc to niemam pojęcia jakie powinny byc w tej dt.
no jesli zmienisz tylnia na wieksza to bedzie bardziej zrywny ale wolniej jechal a ile nią sypiesz ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Chmielu
PostWysłany: Nie 15:42, 27 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 25 Sty 2008

Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

jak na razie jechalem nia max ok 78km/h jak juz pisalem waze 106 kilo i moze dlatego, ale te 80 jechalem na 5 giegu, na 6 juz sie muli zwalnia i dlatego wydaje mi sie ze powinna byc wieksza zebatka z tylu zeby na 6 sie nie mulil tylko ciagna dalej... poza tym mam opony w kostke, typowo w teren i nie potrzena mi jest duza predkosc na ulicy, wolalbym zeby byla mocniejsz w terenie. poza tym pamietaj ze maze ponad 100 a to nie ma za duzo kucy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ROB
PostWysłany: Nie 19:58, 27 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 24 Sty 2008

Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OBORNIKI WLKP

a wiesz gdzie można kupic zębatki do dt ? ja patrzyłem na allegro i nic niebyło

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Chmielu
PostWysłany: Pon 0:34, 28 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 25 Sty 2008

Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

ja tez patrzylem na allegro i nie widzialem, ale podejrzewam ze jak sie popisze meile z zapytaniami do ludzi ktorzy sprzedaja dt-ki na czesci to napewno sie znajdzie jakas uzywka w niezlym stanie, tylko trzeba prosic o real foto, a jak nie to do jakiegos sklepu i niech sciagaja... wiem ze pewnie nie bedzie to za tanio, ale coz, przykemnosci kosztuja ;/

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ROB
PostWysłany: Pon 10:58, 28 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 24 Sty 2008

Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OBORNIKI WLKP

hehe niegłupi pomysł moja 51 jak narazie mi wystarczy

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dzikuztt
PostWysłany: Sob 0:49, 02 Lut 2008 Powrót do góry


Dołączył: 30 Mar 2007

Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZTT

Ja cały naped kupiłem za około 100zł (nowy) niebył orginalny od DT ale pasował, w sklepie mi koles zamawiał.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ROB
PostWysłany: Sob 11:54, 02 Lut 2008 Powrót do góry


Dołączył: 24 Sty 2008

Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OBORNIKI WLKP

A ILE MASZ ZEBóW ?

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Chmielu
PostWysłany: Nie 23:52, 03 Lut 2008 Powrót do góry


Dołączył: 25 Sty 2008

Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

dzisiaj sie dowiedzialem ze ja mam oryginalnie 41 zebow. wersja mojej dti do mxs to znaczy przejsciowka pomiedzy chlodzona powietrzem a chlodzona ciecza... wyglad ma jak lc a silnik i zawieszenie od mx. i troche sie tym zmartwilem, bo myslalem ze bedzie to mocniejsze, ale mam inny rozstaw srob mocujacych i dupa... jak narazie zostanie tak jak jest, moze w przyszlosci sie cos zmieni, ale podejrzewam ze bede ja zmienial na cos mocniejszego...

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dzikuztt
PostWysłany: Wto 0:25, 05 Lut 2008 Powrót do góry


Dołączył: 30 Mar 2007

Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZTT

Przód napewno 10, a tył raczej 48

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ROB
PostWysłany: Wto 21:46, 05 Lut 2008 Powrót do góry


Dołączył: 24 Sty 2008

Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OBORNIKI WLKP

a jaka jest różnica między dt 80 lc2 i lci1 czyli mx (chyba)
chodzi mi o konie mechaniczne vmax i przyspieszanie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Chmielu
PostWysłany: Wto 22:16, 05 Lut 2008 Powrót do góry


Dołączył: 25 Sty 2008

Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

dokladnie nie wiem ale z tego co sie dowiadywalem to mx jest chlodzona powietrzem, a lc i lcII sa chlodzone ciecza. "Silniki chclodzone powietrzem sa o wiele mniej wytrzymale od chlodzonych ciecza, to znaczy ich konstrukcja ma wiele do zyczenia. rozne sa sprzegla, inny zaplon, inna skrzynia z innym ukladem napedowym... i o wiele gorsze zawieszenie... " wypowiedz kolesia ktorego dorwalem na allegro, ktory ma dosc sporo czesci do dt (powietrzakow i wodniakow) ktore sam zajezdzil.... " tak mowil Smile wiec prawda jest okrutna Smile

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dzikuztt
PostWysłany: Wto 23:09, 05 Lut 2008 Powrót do góry


Dołączył: 30 Mar 2007

Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZTT

Ja mam mx i co chwila mi się cos w niej psuje, i jest wolne cholerstwo :/ Dotarłem ją swiezo co 70ccm :/ i jechalem tylko jakies 60.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Maxidt
PostWysłany: Nie 22:38, 04 Maj 2008 Powrót do góry


Dołączył: 06 Lis 2007

Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Konina

wszystkie informacje znajdziecie na tej stronie [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..:::Forum o motocyklu Yamaha DT:::.. Strona Główna -> Garaż Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare